536,89 zł
Cena regularna:
596,55 zł
436,50 zł
Cena regularna:
485,00 zł
1 134,00 zł
Cena regularna:
1 260,75 zł
921,95 zł
Cena regularna:
1 025,00 zł
1 722,00 zł
1 400,00 zł
727,30 zł
Cena regularna:
808,11 zł
591,30 zł
Cena regularna:
657,00 zł
1 173,00 zł
Cena regularna:
1 303,80 zł
953,66 zł
Cena regularna:
1 060,00 zł
Kategorie
Szerokość [mm]
- 700
- 800
- 608
- 775
- 415
- 545
- 348
- 482
- 518
- 468
- 535
- 1200
- 600
- 1000
- 1400
- 450
- 420
- 1600
- 1800
- 505
- 300
- 900
- 400
- 2000
- 1500
- 1150
- 240
- 430
- 620
- 810
- 325
- 875
- 425
- 1175
- 2200
- 1225
- 840
- 820
- 435
- 1420
- 1020
- 1195
- 790
- 500
- 950
- 961
- 530
- 920
- 1310
- 1315
- 970
- 1030
- 750
- 410-500
- 310-400
- 510-600
- 910
- 515
- 470
- 440
- 350
- 560
- 830
- 385
- 270
- 1190
- 320
- 1125
- 1530
- 1120
- 1700
- 960
- 235
- 200
- 170
- 250
- 360
- 310
- 701-1000
- max 700
- 940
- 720
- 2144
- 2344
- 1602
- 928
- 828
- 1628
- 438
- 3206
- 2343
- 540
- 550
- 590
- 510
- 690
- 1330
- 740
- 730
- 670
- 1170
- 1780
- 1230
- 1410
- 2070
- 680
- 900
- 1200
- 594
- 794
- 994
- 1194
- 424
- 624
- 824
- 1024
- 751
- 951
- 771
- 971
- 290
- 390
- 590
- 790
- 890
- 1190
- 900
- 570
- 770
- 710
- 2190
- 480
- 460
- 490
- 520
- 2400
- 2100
- 1140
- 2250
- 2050
- 1890
- 1520
- 1540
- 2270
- 2290
- 640
- 580
- 1200x1005
- 700/1005
- 1005
- 110
- 282
- 570
- 650
- 1640
- 551
- 410
- 610
- 880
- 1200-1600
- 1400-1800
- 1600-2000
- 1200-1600
- 1400-1800
- 1800-2200
- 1200-700
- 418
- 916
- 1280
- 1100
- 4000
- 5400
- 6800
- 2200
- 416
- 428
- 1887
- 1500
- 1400
- 1990
- 2219
- 2019
- 2497
- 2278
- 2297
- 2078
- 1900
- 760-1300
- 1650
- 2050
- 2444
- 2888
- 856
- 1656
- 3550
- 2780
- 2360
- 1776
- 3310
- 3750
- 1556
- 1996
- 2580
- 2306
- 2560
- 3516
- 2526
- 4534
- 3936
- 3874
- 3564
- 3496
- 3124
- 3056
- 2966
- 2780
- 2746
- 2526
- 2343
- 2340
- 2306
- 1996
- 1810
- 1624
- 1590
- 1556
- 1026
- 858
- 826
- 806
- 4705
- 4305
- 3905
- 3354
- 3754
- 4154
- 4554
- 1648
- 1848
- 2048
- 2248
- 3240
- 3640
- 4040
- 3056
- 3456
- 2056
- 2256
- 3056
- 3456
- 2056
- 2256
- 2456
- 3056
- 3456
- 1656
- 2856
- 2440
- 2640
- 2840
- 3040
- 856
- 1056
- 1256
- 1456
- 1656
- 2456
- 2856
- 2610
- 1926
- 4208
- 3508
- 3208
- 2908
- 2208
- 3525
- 2208
- 2825
- 2525
- 3245
- 2545
- 940
- 1190
- 704
- 496
- 736
- 396
- 496
- 736
- 604
- 636
- 800
- 806
- 700
- 950
- 1260
- 1486
- 836
- 1200
- 1000
- 750
- 450
- 955
- 1288
- 1252
- 999
- 892
- 710
- 595
- 463
- 704
- 589
- 1282
- 975
- 886
- 463
- 704
- 589
- 1282
- 1128
- 975
- 1282
- 672
- 986
- 1296
- 872
- 350
- 300
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
Biurka do pracy
Jednym z podstawowych mebli, z których korzystamy w pracy jest biurko. To przy nim pracujemy na komputerze, piszemy, rozmawiamy czy, co obecnie jest dość powszechne - odbywamy wideokonferencje. Biurko pracownicze to nie tylko niezbędny element wyposażenia każdego biura, to również niezwykle ważny mebel - gdyż przy nim spędzamy znaczną część dnia w pracy.
Jak dobrać biurko?
Poszukując najbardziej odpowiedniego biurka powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, które będą miały największy wpływ na komfort i dalsze jego użytkowanie. Przede wszystkim musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego będzie nam biurko potrzebne. Czy ma być samodzielnym stanowiskiem pracy, czy też będzie częścią większej zabudowy, np. w pomieszczeniach typu open space. W ofercie mebiuro.pl znajdą Państwo zarówno biurka samodzielne, jak i biurka przewidziane do łączenia z kontenerkami, pomocnikami czy innymi biurkami. Ważne jest również, że biurka posiadają wygodne i trwałe blaty, które zachowują swoje właściwości przez wiele lat użytkowania.
Kolejną kwestią, o której powinniśmy pomyśleć to dla ilu osób planujemy zakup biurka. Jeśli ma to być biurko dla jednej osoby, to ważne jest odpowiednie zaplanowanie miejsca przestrzeni roboczej tak, by biurko pomieściło monitor, czy drukarkę, a dodatkowo było miejsce na dokumenty. Warto również zwrócić uwagę na sposób prowadzenia kabli i okablowania komputerowego - czy biurko ma do tego przystosowane uchwyty, albo dedykowane kanały ukryte w blacie. W ten sposób zapewnimy porządek i lepszą organizację miejsca pracy.
Kontenerki - niezbędne uzupełnienie miejsca pracy
Stojący przy biurku, czasem pod nim kontenerek z szufladami to niezbędny atrybut miejsca pracy. To on pozwala przechowywać dokumenty, artykuły piśmiennicze czy inne drobne elementy niezbędne w codziennej pracy. Dobrze, by przynajmniej jedna z szuflad kontenerka posiadała zabezpieczenie w postaci zamka na klucz - to zapewni nam bezpieczeństwo oraz poufność przechowywanych materiałów. Kontenerki możemy dobierać pod kolor blatu biurka, albo wybierając kontrastową okleinę podkreślającą charakter przestrzeni i nadając jej indywidualnego wyrazu.
Stoły konferencyjne
Biuro to nie tylko indywidualne stanowiska pracy pracowników. To również przestrzenie wspólne. Wśród tych najczęściej wykorzystywanych z pewnością wymienić można sale konferencyjne i pokoje spotkań. To w nich, zasiadając przy stole konferencyjnym ustalane są warunki kontraktów, prowadzone rozmowy biznesowe czy wideokonferencje. Stół konferencyjny z odpowiednio dobranymi krzesłami stanowi wizytówkę firmy.
Szeroki wybór stołów do sal konferencyjnych oferowanych w naszym sklepie sprawia, że można dobrać stół odpowiedni do charakteru biura i będący wyrazem estetyki przestrzeni, którą współtworzy. Różnorodność modeli i rozmiarów pozwala budować systemy pozwalające rozszerzać dostępną przestrzeń w miarę rosnących wymagań.
Szafy, szfafki i nadstawki - przechowywanie w biurze
Przestrzeń biurowa wymaga również miejsca na przechowywanie rzeczy, ubrań, dokumentów, skoroszytów. Szafy i regały biurowe doskonale spełnią swoją funkcję pozwalając uporządkować przechowywane materiały. Zarówno rozmiar, jak i rodzaj zastosowanych materiałów czy rozwiązań drzwiowych sprawią, że każdy znajdzie w naszej ofercie szafki odpowiadające jego potrzebom. Posiadamy szafki z drzwiami żaluzjowymi, skrzydłowymi, chowanymi czy przesuwnymi. Szafki w kolorach oklein pozostałych mebli - stołów, kontenerków, dzięki czemu możemy swobodnie budować całe systemy biurowe zachowując wizualną spójność i harmonię.