Fotele biurowe

Fotele biurowe Profim Bejot Nowy Styl

Produkt dnia
Szafa ubraniowa BHP 1-drzwiowa SUM 410 wst szafka do szatni z przegrodą pionową
Szafa ubraniowa BHP 1-drzwiowa SUM 410 wst szafka do szatni z przegrodą pionową

536,89 zł

Cena regularna: 596,55 zł

Najniższa cena: 596,55 zł

436,50 zł

Cena regularna: 485,00 zł

Najniższa cena: 485,00 zł
szt.
Szafka do szatni SUM 320 wst z ławeczką stałą socjalna BHP pracownicza z podstawą P 323 z siedziskiem
Szafka do szatni SUM 320 wst z ławeczką stałą socjalna BHP pracownicza z podstawą P 323 z siedziskiem

995,00 zł

Cena regularna: 1 105,77 zł

Najniższa cena: 777,36 zł

808,94 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Najniższa cena: 632,00 zł
szt.
Metalowa szafa ubraniowa SUM 320 W ST dwudrzwiowa szafka BHP socjalna do szatni
Metalowa szafa ubraniowa SUM 320 W ST dwudrzwiowa szafka BHP socjalna do szatni

699,62 zł

Cena regularna: 777,36 zł

Najniższa cena: 565,80 zł

568,80 zł

Cena regularna: 632,00 zł

Najniższa cena: 460,00 zł
szt.
Szafka do szatni SUM 320 wst z daszkiem skośnym i ławeczką stałą socjalna BHP pracownicza z podstawą P 323 z siedziskiem
Szafka do szatni SUM 320 wst z daszkiem skośnym i ławeczką stałą socjalna BHP pracownicza z podstawą P 323 z siedziskiem

1 173,00 zł

Cena regularna: 1 303,80 zł

Najniższa cena: 1 105,77 zł

953,66 zł

Cena regularna: 1 060,00 zł

Najniższa cena: 899,00 zł
szt.
Kategorie obrazkowe
Opcje przeglądania
Szerokość [mm]

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Biurka do pracy

Jednym z podstawowych mebli, z których korzystamy w pracy jest biurko. To przy nim pracujemy na komputerze, piszemy, rozmawiamy czy, co obecnie jest dość powszechne - odbywamy wideokonferencje. Biurko pracownicze to nie tylko niezbędny element wyposażenia każdego biura, to również niezwykle ważny mebel - gdyż przy nim spędzamy znaczną część dnia w pracy.

Jak dobrać biurko?

Poszukując najbardziej odpowiedniego biurka powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na kilka aspektów, które będą miały największy wpływ na komfort i dalsze jego użytkowanie. Przede wszystkim musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego będzie nam biurko potrzebne. Czy ma być samodzielnym stanowiskiem pracy, czy też będzie częścią większej zabudowy, np. w pomieszczeniach typu open space. W ofercie mebiuro.pl znajdą Państwo zarówno biurka samodzielne, jak i biurka przewidziane do łączenia z kontenerkami, pomocnikami czy innymi biurkami. Ważne jest również, że biurka posiadają wygodne i trwałe blaty, które zachowują swoje właściwości przez wiele lat użytkowania.

Kolejną kwestią, o której powinniśmy pomyśleć to dla ilu osób planujemy zakup biurka. Jeśli ma to być biurko dla jednej osoby, to ważne jest odpowiednie zaplanowanie miejsca przestrzeni roboczej tak, by biurko pomieściło monitor, czy drukarkę, a dodatkowo było miejsce na dokumenty. Warto również zwrócić uwagę na sposób prowadzenia kabli i okablowania komputerowego - czy biurko ma do tego przystosowane uchwyty, albo dedykowane kanały ukryte w blacie. W ten sposób zapewnimy porządek i lepszą organizację miejsca pracy.

Kontenerki - niezbędne uzupełnienie miejsca pracy

Stojący przy biurku, czasem pod nim kontenerek z szufladami to niezbędny atrybut miejsca pracy. To on pozwala przechowywać dokumenty, artykuły piśmiennicze czy inne drobne elementy niezbędne w codziennej pracy. Dobrze, by przynajmniej jedna z szuflad kontenerka posiadała zabezpieczenie w postaci zamka na klucz - to zapewni nam bezpieczeństwo oraz poufność przechowywanych materiałów. Kontenerki możemy dobierać pod kolor blatu biurka, albo wybierając kontrastową okleinę podkreślającą charakter przestrzeni i nadając jej indywidualnego wyrazu.

Stoły konferencyjne

Biuro to nie tylko indywidualne stanowiska pracy pracowników. To również przestrzenie wspólne. Wśród tych najczęściej wykorzystywanych z pewnością wymienić można sale konferencyjne i pokoje spotkań. To w nich, zasiadając przy stole konferencyjnym ustalane są warunki kontraktów, prowadzone rozmowy biznesowe czy wideokonferencje. Stół konferencyjny z odpowiednio dobranymi krzesłami stanowi wizytówkę firmy.

Szeroki wybór stołów do sal konferencyjnych oferowanych w naszym sklepie sprawia, że można dobrać stół odpowiedni do charakteru biura i będący wyrazem estetyki przestrzeni, którą współtworzy. Różnorodność modeli i rozmiarów pozwala budować systemy pozwalające rozszerzać dostępną przestrzeń w miarę rosnących wymagań.

Szafy, szfafki i nadstawki - przechowywanie w biurze

Przestrzeń biurowa wymaga również miejsca na przechowywanie rzeczy, ubrań, dokumentów, skoroszytów. Szafy i regały biurowe doskonale spełnią swoją funkcję pozwalając uporządkować przechowywane materiały. Zarówno rozmiar, jak i rodzaj zastosowanych materiałów czy rozwiązań drzwiowych sprawią, że każdy znajdzie w naszej ofercie szafki odpowiadające jego potrzebom. Posiadamy szafki z drzwiami żaluzjowymi, skrzydłowymi, chowanymi czy przesuwnymi. Szafki w kolorach oklein pozostałych mebli - stołów, kontenerków, dzięki czemu możemy swobodnie budować całe systemy biurowe zachowując wizualną spójność i harmonię.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 501 610 620
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl