Fotele biurowe

Fotele biurowe Profim Bejot Nowy Styl

Produkt dnia
Szafa ubraniowa metalowa BHP Sum 420 Wst 2 drzwiowa szafka do szatni z podziałem zamek 3 pkt.
Szafa ubraniowa metalowa BHP Sum 420 Wst 2 drzwiowa szafka do szatni z podziałem zamek 3 pkt.

852,39 zł

Cena regularna: 947,10 zł

Najniższa cena: 947,10 zł

693,00 zł

Cena regularna: 770,00 zł

Najniższa cena: 770,00 zł
szt.
Szafa metalowa ubraniowa BHP SUM 321 W ST podwójna szafka do szatni  na nóżkach
Szafa metalowa ubraniowa BHP SUM 321 W ST podwójna szafka do szatni na nóżkach

727,30 zł

Cena regularna: 808,11 zł

Najniższa cena: 808,11 zł

591,30 zł

Cena regularna: 657,00 zł

Najniższa cena: 657,00 zł
szt.
Metalowa szafa ubraniowa SUM 320 W ST dwudrzwiowa szafka BHP socjalna do szatni
Metalowa szafa ubraniowa SUM 320 W ST dwudrzwiowa szafka BHP socjalna do szatni

699,62 zł

Cena regularna: 777,36 zł

Najniższa cena: 565,80 zł

568,80 zł

Cena regularna: 632,00 zł

Najniższa cena: 460,00 zł
szt.
Metalowa szafa ubraniowa do szatni SUM 420 W ST dwudrzwiowa szafka BHP z podziałem
Metalowa szafa ubraniowa do szatni SUM 420 W ST dwudrzwiowa szafka BHP z podziałem

828,04 zł

Cena regularna: 920,04 zł

Najniższa cena: 827,79 zł

673,20 zł

Cena regularna: 748,00 zł

Najniższa cena: 673,00 zł
szt.
Kategorie obrazkowe
Opcje przeglądania
Szerokość [mm]

 

Sejf biurowy powinien być podstawowym wyposażeniem każdej firmy. Wszystko dlatego, że przedsiębiorstwa zawsze posiadają różne wartościowe przedmioty, choć w tym przypadku rzadko jest to drogocenna biżuteria. Szafa pancerna w biurze ma chronić głównie gotówkę, klucze i dokumenty, zwłaszcza jeśli znajdują się na nich wrażliwe dane pracowników lub klientów. Zapraszamy Cię więc do zapoznania się z naszą ofertą produktów z tej kategorii.

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

Sejfy biurowe na zamek szyfrowy czy elektroniczny?

W naszym asortymencie znajdziesz produkty wyposażone w różne zamki. Są one kluczowe, elektroniczne na kod czy też i specjalnie szyfrowane. Co ważne, wiele sejfów do biura z naszego sklepu posiada specjalne certyfikaty, które pomogą Ci wybrać najlepszy dla siebie model zamka.

Pamiętaj, że klasa odporności szaf pancernych zależy od ich rodzaju. Dlatego też należy zwracać dokładną uwagę na wszelkie certyfikaty oraz normy, jakie cechują dany produkt. Wszystko po to, aby dokonać właściwego i przede wszystkim bezpiecznego wyboru.

Szafy pancerne o podwyższonej odporności na pożar

W Mebiuro znajdziesz też sejf do biura, który jest odporny na bardzo wysoką temperaturę. Takie środki ostrożności stosuje się czasem w miejscu, gdzie występuje podwyższone ryzyko pożaru – na przykład w biurach przy halach produkcyjnych, gdzie operuje się materiałami łatwopalnymi.

Jednakże bardzo często sięgają też po nie właściciele standardowych biurowców. Wszystko dlatego, że niespodziewane sytuacje mogą zdarzyć się niemal wszędzie, a podczas ewakuacji nie ma czasu na ratowanie przedmiotów – wtedy liczy się bezpieczeństwo pracowników. Poza tym odzyskanie dokumentów czy gotówki z pożaru najczęściej jest albo niemożliwe, albo bardzo trudne. Jak to mówią – przezorny zawsze ubezpieczony!

Jakie cechy powinny mieć sejfy gabinetowe?

Sejfy biurowe powinny posiadać kilka istotnych cech, aby zapewnić odpowiednie zabezpieczenie i przechowywanie wartościowych przedmiotów. Oto kilka kluczowych spraw, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze sejfu biurowego:

  • Sejf biurowy powinien zapewniać wysoki poziom bezpieczeństwa, chroniąc tym samym przechowywane dokumenty czy dane przed kradzieżą i dostępem niepowołanych osób.
  • Pojemność – w zależności od potrzeb, należy wybrać sejf na dokumenty z różnymi rozmiarami, półkami, szufladami czy przegródkami, które ułatwią przechowywanie i dostęp do dokumentów czy innych przedmiotów biurowych.
  • Odporność na pożar i inne zagrożenia – niekiedy naprawdę warto rozważyć zakup sejfu biurowego o podwyższonej odporności na pożar oraz inne zagrożenia. Będą chronić cenne przedmioty przed uszkodzeniem w przypadku awaryjnych sytuacji, które najczęściej zdarzają się znienacka.
  • Dostosowanie jego rozmiaru do wnętrza – kasy pancerne mają przeróżne gabaryty, choć w tej kategorii królują głównie niewielkie sejfy. Wybierając je, koniecznie zwróć uwagę na sam metraż pomieszczenia, ponieważ przestrzeń biurowa nie zawsze daje duże pole do manewru. Bardzo ciekawą opcją są sejfy, które można schować do biurka lub te przytwierdzane do ściany.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 501 610 620
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl